● علائم سطح بالایی از BUN در بیماری کلیوی ناشی از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

● علائم سطح بالایی از BUN در بیماری کلیوی ناشی از

● علائم سطح بالایی از BUN در کلیه سطح بیماری CausedBUN شروع به افزایش که در حدود نیمی از عملکرد کلیه مبتلا می شود. بنابراین وقوع BUN بالا است که همیشه با یک گروه از علائم همراه است. پس، چه نشانه ها می تواند سطح بالایی از BUN ایجاد می شود؟

1. تهوع یا استفراغ

تهوع یا استفراغ نشانه شکنجه که به راحتی رخ می دهد که BUN بالا است. BUN مخفف نیتروژن اوره خون که اشاره به سطح نیتروژن اوره خون است. نیتروژن اوره محصول نهایی از پروتئین است. هنگامی که نیتروژن بیش از حد اوره نمی تواند به موقع مرخص می شود، آنها را در بدن ایجاد و تحریک دستگاه گوارش، و در نتیجه باعث تهوع یا استفراغ. در موارد جدی، بیماران ممکن است خون استفراغ.

2. خارش پوست

خارش پوست یکی دیگر از علائم آزار دهنده است که به راحتی رخ می دهد که BUN بالا است. همانطور که ذکر شد، نیتروژن اوره محصول نهایی از پروتئین است. آنها می توانند پوست و غده سباسه را تحریک و در نتیجه باعث آتروفی غدد عرق، که می تواند پوست خشک و خارش پوست شود.

3. خستگی

بیماران کلیوی با افزایش BUN ممکن است پیدا کردن تبدیل شدن آنها به خسته به راحتی و به این است که معمولا توسط کم خونی کلیوی که تشخیص داده می شود که حساب سلول های قرمز خون کمتر از حد طبیعی به دلیل بیماری های کلیوی است ایجاد می شود.

4. فشار خون بالا

فشار خون بالا علائم دیگری است که هنگامی رخ میدهد که BUN بالا است.

اگر شما می خواهید برای از بین بردن این علائم و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: